Pages

Minggu, 06 Maret 2011

Tarian Rusa Kijang

Seandaikan aku Rusa kijang
Maka aku akan lari menari tarian rindu ku
Berputar mengelilingi bumi dan cakrawala yg luas
Melayang terbang ke angkasa dan memetik bintang

Dan akan aku taruhkan di setiap sudut hati ku
Agar kegelapan itu berlalu krn trang yg datang
Trompet gendang dan tifa bertalu talu
Gemericik hujan irama alam simponi harmani semesta

Aku rindu kekasih hati ku
Namun aku tidak tau siapa diri mu
Hati ku menggelitik penuh pilu putusasa
Kulanjut Tarian ku,merangkuh harapan ku

Memeluk bayangan nyata di pelupuk mata yang terpejam
Dan slalu nyata dalam mimpi yg tidak bertepi
Berbicara rasa cinta,dialog nyanta tentang rasa terdalam hati mu
Kerna aku menyukai mu kata mu



Sekali cinta tetap cinta
keujung dunia pun aku ikuti gerak mu
Disini Jerman 3013,tengah malam kau hadir
Dan roda berputar menghantar tarian ku

Disetiap sudut Tarian rindu ku
Bayang mu ada menemui ku,membalut luka hati yg sakit
Perih tersayat sayat oleh gesekan cinta dan rindu
Bercumbu kita dalam gelora asmara,mata ku tetap terpejammmmmm

Jangan bangunkan aku matahari
Tutup tirai itu utk ku
Bola mata ku tetap terpejam
Jiwa sanubari ku lanjutkan mimpi itu

Menari dan terus menari jiwa sanubari ku
Sampai semua menjadi kenyataan
Aku terpuaskan
kerna mu aku orgasme.

1 komentar:

  1. hai matahariku, biarlah dia mengembara dengan rindu cintanya, biarkan saja dia mengikuti gerakmu, biarkan dia menari sesuai rindu dan sanubarinya.... biarlah dia terpuaskan.. oleh tarian rusa kijangnya,.. sampai dia menemukan apa yang dicari... puas bisa orgasme dan puas bisa berandai andai......


    Bagus juga ini.

    BalasHapus